Forum MiX City Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo

 
Odpowiedz do tematu    Forum MiX City Strona Główna » Linki do gier Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo
Autor Wiadomość
ming
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a co Cie to obchodzi?

Post S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo
S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo stanowi kolejny produkt ludzi, odpowiedzialnych m.in. za Apex (alias Racing Evoluzione) i pamiętną serię Screamer. Jest to zarazem drugie, po Lamborghini FX, podejście włoskich developerów do tematu markowych sportowych samochodów rodem z Półwyspu Apenińskiego. Jak sama nazwa gry wskazuje, zdecydowano się na przeniesienie do wirtualnej rzeczywistości wyłącznie czterokołowych bolidów z Mediolanu, ozdobionych emblematem z wężem Visconti na niebieskim polu i czerwonym krzyżem na białym tle.

Niniejszą pozycję opracowano według schematu, zastosowanego wcześniej z bardzo dobrym skutkiem np. przez korporację Electronic Arts w Need for Speed: Porsche Unleashed. Zatem mamy możliwość prześledzenia historii Alfa Romeo od 1910 roku do początku XXI wieku. Lista dostępnych pojazdów obejmuje większość kluczowych modeli produkcyjnych i prototypowych. W akcji oglądamy więc Giulia Sprint GTA (1965-1969), 33 TT 12 (1975), GTV (1995-1998), 156 GTA i 147 GTA (2002) etc. Naturalnie zadbano o należyte oddanie parametrów technicznych zaimplementowanych aut oraz niepowtarzalnej atmosfery, towarzyszącej prowadzeniu tych włoskich arcydzieł sztuki motoryzacyjnej.

Jednakże główną cechą, która wyróżnia S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo spośród innych produktów elektroniczno-rozrywkowych, jest system rozwoju wirtualnego kierowcy. Na wstępie tworzymy zatem, niczym w grach z gatunku cRPG, postać o określonych współczynnikach (kondycja, refleks, spostrzegawczość etc.). Te ostatnie wraz z kolejnymi startami ulegają ulepszeniom, co w prostej linii przekłada się na osiągane wyniki. Nie należy również zapominać o zaawansowanych algorytmach Sztucznej Inteligencji, sterujących poczynaniami konkurentów.

Developerzy zaserwowali nam ponadto szereg zróżnicowanych tras otwartych i zamkniętych. Wszystko dlatego, aby móc zaoferować użytkownikom szeroki wachlarz trybów rozgrywki – m.in. mistrzostwa torowe, ściganie się po mieście (Florencja, Mediolan itd.) oraz rajdy po krętych górskich drogach. Trójwymiarową oprawę wizualną przygotowano z dużą dbałością o szczegóły, więc nie tylko samochody, ale także elementy otoczenia wyglądają realistycznie.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:28, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum MiX City Strona Główna » Linki do gier Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin